کاش همیشه زندگی انقدر زیبا باشه. البته هست، فقط کافیه که بخوایم!

هر روز صبح که از خواب بیدار میشیم، همین فرصت جدید برای ادامه زندگیه. قدر این بیدار شدن ها رو بدونید. دنیا پر از بی عدالتیه! دنیا پر از دروغه، پر از ظلمه، پر از جنگه! این، همون چیزیه که به من انگیزه میده تا خودمو رشد بدم. انقدر رشد میکنم تا ریشه همه بدی ها رو خشک کنم. فکر میکنی یه تنه نمیشه دنیا رو عوض کرد؟ آره، درست فکر میکنی، یه تنه نمیشه ولی من یه تنه یه لشکرم. لشکر من دنیا رو گلستان میکنه. فقط کافیه بخوایم. هییییییییییچ چیز تو این دنیا نشد نداره. این مغزهای کوچیک ما هست که نمیخواد که بشه! 

هدف که همیشه پول نیست، ماشین نیست، خوش گذرونی نیست! هدف من ساختنِ جهانی آزاد و آباده که توش همه با هم برابرند. هدف من پاک کردن فقر، دزدی، قتل، ظلم و هزاران کثافت دیگه از جهان هست و تا لحظه ای که نفس میکشم از هدفم دست نخواهم کشید.

اگه با خوندن این متن داری به من میخندی، بدون که تو دقیقاً یکی از هدف های منی که قراره از رو زمین محو بشه چون دنیای من نیازی به مغزهای کوچیک و ناتوان نداره.